La mirada ardent

L’exposició La mirada ardent va ser organitzada per (gAmis) l'any 2004 per tal de treure els tabús que hi ha encara a la nostra societat a l’hora de tractar el càncer de mama.

L’exposició tracta el tema des de tres punts de vista diferents: fotografies d’Ariadna Salvador de dones afectades que transmeten positivisme, dibuixos tecnicoquirúrgics fets per un cirurgià plàstic , Dr. Jaime Monner, de l’Hospital Clínic de Barcelona i quadres d’una artista molt especial, la Carmen Marcos, que sap expressar com ningú els sentiments de les dones en aquesta situació.

Aquesta exposició és itinerant i pot sol.licitar-se si s’assumeixen els costos de trasllat i embalatge. Si algú hi està interessat ha de posar-se en contacte amb (gAmis)

DADES TÈCNIQUES:

Carmen Marcos
dibuixos de 130 x 85 cm / 12 dibuixos de 54 x 32 cm

Jaime Monner
5 ampliacions de 113 x 86 cm / 15 ampliacions de 50 x 40 cm

Ariadna Salvador
7 ampliacions  de 117 x 86 cm, 2 en color i 5 en blanc i negre
15 ampliacions de 51 x 34 cm, en color
11 ampliacions de 51 x 34 cm, en blanc i negre

Volem expressar la nostra gratitud a la periodista María Valerio, per la seva dedicació i delicadesa a l’hora d’escriure un article al diari El Mundo digital on explicava molt bé tot el relacionat amb l’exposició.

Podeu consultar aquest article a l’adreça: www.elmundo.es/elmundosalud/especiales/2004/10/exposicion/index.html

La mirada ardent. Pintura: Carmen Marcos. (comissària de l’exposició)

Carmen Marcos Carmen Marcos Carmen Marcos Carmen Marcos

Carmen Marcos Carmen Marcos Carmen Marcos

* Web personal de Carmen Marcos

La mirada ardent. Fotografies: Ariadna Salvador.

Ariadna Salvador Ariadna Salvador Ariadna Salvador Ariadna Salvador

* Web personal de Ariadna Salvador

La mirada ardent. Esbossos quirúrgics: Dr. Jaume Monner

Dr. Jaume Monner Dr. Jaume Monner Dr. Jaume Monner Dr. Jaume Monner

CURRICULUM

31 d'octubre al 15 de novembre, al Centre Cívic de Fort Pienc

L’exposició “La Mirada Ardent”

Link del Centre Cívic

Fa uns mesos l'Associació (gAmis) va començar a fer divulgació del càncer de mama de manera positiva portant professionals i l'Exposició " La Mirada Ardent" a les escoles, concretament a alumes adolescents.

Ara, el Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya ha trobat el projecte molt interessant i ens ajuda a fer-ne difusió.

Link a la noticia

L'Associació (gAmis) comença a donar a conèixer l’exposició "La Mirada Ardent" a les escoles.

Aquesta primera vegada ho farem d'una manera senzilla, passarem una presentació en PowerPoint amb les fotografies i els dibuixos i alhora explicarem als alumnes, d'una manera entenedora, el significat dels problemes que pot tenir una dona quan li detecten un càncer de mama.

A més, comptarem amb un professional expert per tal d’aclarir dubtes, el doctor Xavier Caparrós, també amb la coordinadora de (gAmis), Montse Gironès, fisioterapeuta, i amb dues dones que han patit càncer de mama, Marga i Rosa Montserrat.

Aquesta vegada farem la presentació als alumnes de l’escola Manyanet de Molins de Rei.

Properament seguirem contactant amb altres escoles i, si és possible, volem exposar els quadres en una sala que sigui adient.

Per sol·licitar l’exposició només cal que us poseu en contacte amb (gAmis).

Inauguració de la Exposició "La Mirada Ardent"

Dia: 18 de novembre, a les 18:00 hores

L’exposició es reposarà al Departament de Salut des del mes de novembre fins al gener a la Sala de les Palmeres, i les visites tindran lloc de 9 a 19 hores, de dilluns a divendres (sempre que la sala no estigui ocupada).

Full informatiu

II Jornada sobre Limfedema a la Clínica Planas de Barcelona

Des de l’Associació (gAmis) us informem que la Clínica Planas de Barcelona va fer la II Jornada sobre el Limfedema, el dia 29 de febrer, sota el lema "ÚLTIMS AVENÇOS en el TRACTAMENT QUIRÚRGIC del LIMFEDEMA". Per veure fotografies sobre l'exposició cliqueu aquí

Reposició de la "La MIrada Ardent" al Hospital Clínic