EXPERIÈNCIES

En l’apartat d’experiències volem publicar totes les històries que ens arribin, on el protagonista expliqui quina situació li va tocar viure i com la va superar.

Per a la persona que ho escriu pot ser una teràpia i per a la qui ho llegeixi també.

Experincia de Rosa Pablo

El meu nom s Rosa, sc mare de dos fills i via de la Irina i den Iuri, dos nens que momplen la vida dalegria i de ganes de viure.

Lany 2012 vaig ser diagnosticada de cncer de mama. El moment va ser difcil dassumir, per gracies al suport de la meva gent ho vaig aconseguir.

Em van operar a lHospital Clnic de Barcelona i lequip mdic em va adrear a (gAmis) Grup dAjuda Mama i Salut, associaci vinculada a lhospital i que dna suport a persones afectades de cncer de mama. Desprs dassistir a la primera xerrada, la meva filla i jo vrem sortir-ne amb la sensaci de no estar soles i de poder donar la mxima normalitat a tot el procs que ens tocava viure.

Ara que ja ho veig amb la perspectiva que dna el temps i que em sento ms forta, la meva famlia i jo hem decidit participar a La Cursa de la Dona, jo correr, i la Irina, de 8 anys, macompanyar els ltims quilmetres per entrar totes dues juntes a la lnia de meta. Hi participarem tot esperant que la investigaci avanci suficient com perqu a la meva nta no li toqui viure moments tan difcils.

Fitxes informatives

Experincia de Elisabet R.P, amics i familia.

Fitxes informatives

Experincia de Elena Montaner, fet amb cmic.

Presentació de Montse Gironès el 19 d'octubre de 2009, Dia Mundial del Càncer de Mama, amb la col·laboració de les dones que hi van anar a fer Rehabilitació i amb el suport de (gAmis).
EL PROJECTE VIDA vol transmetre a totes les persones el sentiment de VIDA i mostrar la VIDA PARAL·LELA als tractaments oncològics del càncer de cama i, alhora, reivindicar una vegada més la importància de la QUALITAT DE VIDA durant el procés de la malaltia.

La reproducció sense autorització d’una imatge pot donar lloc a una sanció en vulnerar-ne un dret fonamental.

Veure el projecte

Fitxes informatives

Experiència de Maria Lluïsa Marrugat i Prió. Publicada a la "Revista Ginesta".

Fitxes informatives

Poema QUIMIOTERAPIA que va ser seleccionat per ser publicat en una Antologia de poemes, havia de contenir les paraules "SILENCIO, HIELO y ECO". Escrit per Olga Galindo.

Fitxes informatives

Experiència de Maria Lluïsa Marrugat i Prió. Publicada a la "Revista Ginesta".

Fitxes informatives

Experiència de Maria Rosa.

Fitxes informatives

Conte "la mama està Monda i Lironda" de Marta Vilaplana.

Si vols explicar-nos la teva experiència pots fer-ho en aquesta adreça: experiencies@gamisassociacio.org